تهران خیابان امیر کبیر کوچه ناظم الاطباء جنوبی نبش کوچه کتانه پلاک ۳۱ واحد ۴

شیلنگ فشار قوی | انواع شیلنگ های فشار قوی در صنعت

شیلنگ فشار قوی چیست و چه کاربردی دارد؟شیلنگ ها بسته به محیط کار، فشار محدود، شرایط آب و هوایی و سیالاتی که منتقل می کنند، از مواد مختلف با فناوری های متفاوت ساخته می شوند. محصولات شلنگ فشار قوی پاور صنعت بهترین راه حل ها را برای مشتریان برای حل مشکلات سیالات در سیستم های هیدرولیک ارائه می دهد.

به طور کلی، شیلنگ های فشار قوی از مواد قوی تر و محکم‌تری نسبت به شلنگ‌های فشار پایین‌تر ساخته شده است، بنابراین به آن اجازه می‌دهد تا فشار آب یا هوا یا سیالات را در سطوح بالاتر پشتیبانی کند.

[button text=”برای مشاوره و همچنین اطلاع از قیمت های شیلنگ های هیدرولیک کلیک کنید” color=”secondary” style=”shade” size=”small” radius=”5″ depth=”3″ depth_hover=”5″ expand=”true” link=”tel:00989121346062″]

شلنگ فشار قوی می تواند به عنوان یک مورد مستقل برای پروژه ها و اهداف خاص یا به عنوان بخشی از یک قطعه بزرگتر از تجهیزات استفاده شود. به طور کلی، شیلنگ از مواد محکم‌تری نسبت به شلنگ‌های فشار پایین‌تر ساخته شده است، بنابراین به آن اجازه می‌دهد تا فشار آب یا هوا را در سطوح بالاتر پشتیبانی کند.

یکی از کاربردهای رایج فشار بالا زمانی است که با واشر فشار اجرا می شود. این دستگاه مقادیر زیادی آب را با سرعت بالا از طریق شلنگ منفجر می کند، بنابراین به آن اجازه می دهد تا سطوح سخت را با فشار دادن آوارها یا رشدهایی مانند کپک و کپک از سطح تمیز کند. در برخی موارد، شلنگ فشار قوی مواد دیگری را که برای تمیز کردن استفاده می‌شود، مانند ماسه یا حلال‌های تمیزکننده، منتقل می‌کند.

 

 انواع شیلنگ های فشار قوی

شیلنگ های فشار قوی هیدرولیک

از تقویت شده با سیم فولادی شامل انواع مختلفی از شیلنگ های لاستیکی مانند SAE 100 R1/R2/R5، EN 853 1SN/2SN، EN 857 1SC/2SC و غیره است. بیشتر شیلنگ های فشار قوی از سه قسمت لوله داخلی، لایه تقویت کننده و پوشش تشکیل شده اند. لوله داخلی و پوشش معمولاً از لاستیک مصنوعی با کیفیت بالا ساخته می شود که باعث می شود شیلنگ در برابر سایش، خوردگی، آب و هوا، ازن و پیری مقاوم باشد. لایه تقویتی از سیم های فولادی مارپیچ یا بافته یا پارچه های الیافی ساخته شده است که ساختار شلنگ را محکم و در برابر فشار بالا مقاوم می کند.

شیلنگ های فشار قوی فولادی

از مارپیچ سیم فولادی همچنین شامل انواع شیلنگ های لاستیکی مانند EN 856 4SH/4SP، SAE 100 R12/R13/R15 و غیره می باشد. آنها از سه قسمت تشکیل شده اند: لوله داخلی، تقویت کننده و پوشش. لوله و پوشش داخلی از لاستیک مصنوعی با کیفیت بالا ساخته شده است که باعث می شود شیلنگ در برابر سایش، خوردگی، روغن، آب و هوا، ازن، پیری، برش و نور خورشید مقاوم باشد. بنابراین، شیلنگ برای تحویل روغن های هیدرولیک مبتنی بر نفت مناسب است. تقویت کننده از چندین لایه سیم فولادی مارپیچ با کشش بالا ساخته شده است که باعث می شود شیلنگ در برابر فشار بالا بسیار مقاوم باشد. بنابراین، این نوع شلنگ لاستیکی برای محیط با فشار بسیار بالا مناسب است.

شیلنگ فشار قوی نخدار

به دلیل انعطاف پذیری عالی کارکرد آسانی دارد. از سه قسمت لوله داخلی، لایه تقویت کننده و پوشش تشکیل شده است. لوله داخلی و پوشش از لاستیک مصنوعی با کیفیت بالا ساخته شده است که باعث می شود شیلنگ در برابر سایش، خوردگی، روغن، آب و هوا، ازن و پیری مقاوم باشد. لایه تقویتی از چندین لایه منسوجات بافته شده ساخته شده است که شلنگ را انعطاف پذیر و سبک می کند.

شیلنگ فشار قوی ترموپلاست

که برای تحویل مایعات هیدرولیک بر پایه نفت یا آب در دمای کاری مناسب مناسب است. از سه قسمت لوله داخلی، لایه تقویت کننده و پوشش تشکیل شده است. لوله داخلی و پوشش از ترموپلاست با کیفیت بالا و لایه تقویتی از الیاف مصنوعی با کیفیت بالا ساخته شده است. بنابراین شیلنگ انعطاف پذیر و سبک است و عمر طولانی دارد.

شیلنگ قوی حفاری چرخشی

که عمدتاً برای تحویل گل پایه آب، روغن یا سایر سیالات در دمای کاری مناسب استفاده می شود. عمدتاً برای اکتشاف نفت، تعمیر سیمان، اکتشافات زمین شناسی و انتقال آب برای حفاری زغال سنگ استفاده می شود. همچنین از سه قسمت لوله، آرماتور و پوشش تشکیل شده است.

لوله و پوشش از لاستیک مصنوعی با کیفیت بالا ساخته شده است که باعث می شود شیلنگ در برابر سایش، خوردگی، روغن، آب و هوا، ازن، پیری و نور خورشید مقاوم باشد. تقویت کننده از 2-8 لایه سیم فولادی مارپیچ با کشش بالا ساخته شده است که باعث می شود شیلنگ در محیط فشار بالا به خوبی کار کند.

شیلنگ بخار فشار قوی

که برای انتقال بخار با دمای بالا مناسب است. از سه قسمت لوله داخلی، لایه تقویت کننده و پوشش تشکیل شده است. لوله و پوشش از EPDM با کیفیت بالا ساخته شده است که باعث می شود شیلنگ در برابر دمای بالا، سایش، خوردگی، آب و هوا، ازن و پیری مقاوم باشد. لایه تقویتی از دو لایه سیم فولادی بافته شده با کشش بالا ساخته شده است که شیلنگ را در برابر فشار بالا مقاوم می کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *