قیمت دستگاه پرس شیلنگ شیر محمدی چقدر است؟اول باید بپرسیم که واقعا دستگاه پرس شیلنگ چیست؟ دستگاه پرس شیلنگ نوعی تجهیزات برای چین دادن و چرخاندن است، که عمدتاً برای ساخت مجموعه شلنگ هیدرولیک استفاده می شود، بنابراین به عنوان “ماشین چینش شلنگ” یا “چین کننده شلنگ هیدرولیک” نیز شناخته می شود.به طور کلی، اصل کار دستگاه پرس شیلنگ این است که توان الکتریکی، توان سیال را به نیروی چین دار تبدیل کنند، (بعضی از گیره ها که با هوا یا دست طراحی شده اند)نیروی کافی برای تغییر شکل لوله فولادی، می تواند یک پیوند محکم بین فلز و قطعه کار ایجاد کند.

استعلام قیمت دستگاه پرس شیلنگ شیر محمدی

قیمت دستگاه پرس شیلنگ فشار قوی

دستگاه پرس شیلنگ مختلفی برای ارائه خدمات متعدد وجود دارد که بیشتر آنها برای تعمیر شیلنگ های هیدرولیک و شیلنگ های صنعتی استفاده می شود، برخی از کارگاه ها از کریپر برای آبکاری لوله های فلزی استفاده می کنند. ممکن است ندانید، برخی از ماشین های چین دار می توانند از تعلیق بادی و طناب سیمی پشتیبانی کنند.محل سرویس و قطعه کار منتهی به چین دار نیز دارای دسته بندی هایی مانند دستگاه چین دار شلنگ دستی، دستگاه چین دار قابل حمل، دستگاه چین دار شلنگ تولید سری است.

دستگاه پرس شیلنگ چیست

این دستگاه‌ها از دستگاه‌های ساده، قابل حمل و دستی که برای کارهای تکه‌ای طراحی شده‌اند تا ماشین‌های پیچیده، گاهی خودکار، روی میز، سلول‌های کاری یا ماشین‌های مستقل که برای اجرای دقیق و با حجم بالا طراحی شده‌اند، متغیر است. پرس شلنگ برای اتصال به طول شلنگ، لوله یا لوله، نیرویی را با تماس 360 درجه در قطر خارجی (OD) اتصالات فلزی چسبنده یا جزء اعمال می‌کنند.

به طور معمول، شلنگ های دستی برای اجراهای یکباره یا کم حجم استفاده می شود. ماشین‌های چین‌دار شلنگ برای کاربردهای سخت‌تر مانند شلنگ صنعتی، شکل‌دهی فلز، دوره‌های تولید کف مغازه و تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات استفاده می‌شوند. تجهیزات بستن شلنگ هیدرولیک و شلنگ پنوماتیک برای کاربردهای خودرو و هوافضا نیز موجود است.

روش صحیح کار با دستگاه پرس شیلنگ

ما باید یک مفهوم اساسی در مورد روند ساخت یک مجموعه شیلنگ هیدرولیک داشته باشیم. بیایید یک مرور کلی داشته باشیم:

شلنگی را که برای پر کردن نیاز دارید انتخاب کنید، از دستگاه برش برای به دست آوردن طول مناسب استفاده کنید، قطعه داخلی شلنگ را تمیز کنید.اتصالات هیدرولیک و فرول های همسان را انتخاب کنید، مهم است.از عمق درج اتصالات اطمینان حاصل کنید، یک خط در اطراف سطح شیلنگ ها علامت بزنید، سپس اتصالات را روی شیلنگ ها نصب کنید تا فرول با علامت تراز شود.
محدوده چین‌کننده‌ای را که استفاده می‌کنید بررسی کنید، قالب چین‌کننده مناسب را انتخاب کنید، می‌توانید برگه مرجع را از دستگاه دنبال کنید.

دستگاه پرس شیلنگ را روشن کنید، صفحه ورنیر را به اندازه ای که نیاز دارید تنظیم کنید، شلنگ را داخل دستگاه نگه دارید، پیچ و مهره فقط به چند ثانیه نیاز دارد.فراموش نکنید که قطر شلنگ را بعد از چین دادن اندازه بگیرید.

دستگاه پرس شیلنگ در کارگاه

توجه داشته باشید، هر زمان که پروژه را شروع می کنید، بهتر است مطمئن شوید که از دستکش های محافظ و عینک ایمنی استفاده کرده اید.

چگونه یک دستگاه پرس شیلنگ ارزان و بادوام بخریم؟

همه امیدوارند زمانی که کالا هزینه زیادی دارد از تصمیم اشتباه خودداری کنند، همانطور که می دانید قیمت دستگاه پرس شیلنگ ارزان نیست.هنگامی که یک دستگاه پرس شیلنگ را از یک مارک معروف خریداری می کنید.اما در شرکت پاور صنعت می توانید یک دستگاه با دوام با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

قیمت دستگاه پرس شیلنگ هیدرولیک

نکته مهم قبل از خرید دستگا این است که ببینید چگونه تشخیص دهید که دستگاه با کیفیت خوب است یا خیر، از اینکه فقط به دنبال قیمت ارزان تر بروید، اما قیمتی وحشتناک به دست آورید.اگر تجربه واردات کالا را دارید، باید بدانید که قیمت تمام شده این کالاها بسیار کمتر از قیمت داخلی شماست.

پرس شیلنگ فشار قوی هیدرولیک 206

بسیاری از خریداران در ایران به دنبال این دستگاه پرس شیلنگ فشار قوی هیدرولیک 206 می گردن، بنابراین زمان زیادی را صرف مقایسه قیمت می کنند، اما در مورد کیفیت کمی در نظر می گیرند. لطفاً به من اعتماد کنید، اگر از قیمت بسیار پایین برای تهیه پرس شیلنگ فشار قوی هیدرولیک 206 استفاده می کنید، زمان و انرژی بیشتری برای حفظ و نگهداری شما صرف می کند، علاوه بر این، عمر کاری نیز رضایت بخش نیست.

کنترل کیفیت خوب

قیمت پایین به معنای هزینه کم است. یک دستگاه از مواد و قطعات زیادی ساخته شده است، برای کنترل هزینه ها، تولید کننده می تواند از قطعات بی کیفیت برای دستیابی به مزیت رقابتی قیمت فروش استفاده کند. اما عملکرد این قطعات و مواد ناامید کننده است.گاهی ممکن است دو دستگاه شلنگ چین‌دار شبیه به هم پیدا کنید، اما قیمت‌ها بسیار دور هستند، بسیار جالب است. در اینجا چند نکته وجود دارد، هنگامی که شما آماده خرید دستگاه های چین دار شلنگ هستید، آنها باید مفید باشند.

پرس شیلنگ فشار قوی

برای خرید و استعلام بست شیلنگ فشار قوی و همچنین  قیمت سر شیلنگ فشار قوی می توانید با شماره ۰۹۱۲۱۳۴۶۰۶۲ تماس بگیرید

دستگاه پرس شیلنگ چگونه انتخاب کنیم

ابتدا قطعات کلیدی را بررسی کنید. دستگاه پرس شیلنگ شامل یک سیستم هیدرولیک است، بنابراین شیر مغناطیسی، مدار الکتریکی، مهر و موم روغن، پمپ، طراحی خط روغن، موتور و سایر قطعات کلیدی بسیار مهم هستند. ممکن است این جزئیات را متوجه نشده باشید، تامین کننده نیز حق حفظ محرمانه بودن را خواهد داشت، آنها می توانند از قطعات ارزان قیمت استفاده کنند تا قیمت ارزانی به شما ارائه دهند.

حتی دو تجهیزات یکسان به نظر می رسند، اما قطعات کلیدی مختلف عملکرد و قیمت کاملاً متفاوتی را به ارمغان می آورند، به همین دلیل است که شما یک ماشین چین دار ارزان تر اما بی کیفیت می گیرید. اگر اکثر قطعات کلیدی یک دستگاه شلنگ چین‌کننده از مارک‌های ناشناخته ارزان قیمت باشد، چگونه فکر می‌کنید عمر طولانی‌تری داشته باشد؟شیر مغناطیسی و مدار الکتریکی را می توان مستقیماً از طریق تصویر محصول بررسی کرد، اگر قطعات از مارک های معروف تهیه شده باشند، حداقل ثابت می کنند که ماشین سزاوار قیمت خوب و کیفیت بهتر است.

ویدئو دستگاه پرس شیلنگ