قیمت شیلنگ فنردار روغن در بازار تهران چقدر است و آیا کیفیت و متریال شیلنگ در قیمت آن نقش دارد یا خیر شیلنگ فنردار روغن تولید شده است که دیواره آن توسط سیم فولادی گالوانیزه تقویت شده است که باعث می شود این شیلنگ در شرایط سخت و فشار کاری بالا تحمل بیشتری داشته باشد یکی از معروفترین انواع شیلنگ های فنردار شیلنگ فنردار آبنما است که دارای که شفاف است و بسیار سبک که این شفافیت باعث می شود که امکان مشاهده انتقال صحیح مواد و جلوگیری از بلوکه شدن آن ها مطمئن شد.

شیلنگ فنردار: انعطاف‌پذیری و مقاومت در انتقال مایعات

شیلنگ‌های فنردار، از جمله انواع شیلنگ‌هایی هستند که با داشتن ساختاری فنری یا پیچشی در داخل، انعطاف‌پذیری و تحمل فشارها و حرکات مختلف را به ارمغان می‌آورند. این نوع شیلنگ‌ها از مواد با کیفیت و تکنولوژی پیشرفته تولید می‌شوند تا بتوانند نیازهای مختلف انتقال مایعات را در صنایع گوناگون برآورده کنند.

شیلنگ‌های فنردار به دلیل انعطاف‌پذیری خود، برای استفاده در محیط‌ها و کاربردهایی که نیاز به حرکت‌های متنوع دارند، بسیار مناسب هستند. این شیلنگ‌ها می‌توانند در دستگاه‌های متحرک، مواقعی که حرکت و تغییر جهت انتقال مایعات وجود دارد، مفید واقع شوند.

مزیت دیگر شیلنگ‌های فنردار، قابلیت مقاومت در برابر تنش‌ها و فشارهای متنوع است. این شیلنگ‌ها می‌توانند به‌خوبی در کاربردهایی که نیاز به انتقال مایعات تحت فشار دارند، بهره‌برداری شوند. همچنین، تحمل تغییرات دما و مقاومت در برابر شرایط محیطی نیز از ویژگی‌های این شیلنگ‌ها است.

در نتیجه، شیلنگ‌های فنردار به عنوان یک گزینه موثر در انتقال مایعات در محیط‌ها و کاربردهایی که نیاز به انعطاف‌پذیری و مقاومت دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به توانایی‌های این شیلنگ‌ها در تحمل شرایط مختلف، می‌توانند به بهبود عملکرد و افزایش کارایی در بسیاری از صنایع کمک کنند.

سایز این مدل شیلنگ ها از سایز ۱/۲ شروع می شود و تا حدود سایز ۳ اینچ یا بالاتر می باشد.شیلنگ فنر دار آبنما در مصارف دیگر همچون انتقال مواد شیمیایی مواد غذایی مواد اسیدی و حتی شوینده ها به کار برده می شود.

اهمیت شیلنگ فنردار روغن

به طور کلی،شیلنگ فنردار روغن برای حمل و نقل آب (مانند شلنگ آبپاش و شلنگ دوش) و همچنین به اختصاص سیالات روغنی با فشار مشخص استفاده می شوند. در نظر داشته باشید، اگر از شیلنگ ارزان قیمت برای استفاده مداوم در شرایط سخت استفاده کنید، ممکن است در مدت زمان کوتاهی نشت، پارگی یا خراب شدن آن وجود داشته باشد. یک شلنگ مقاوم در برابر فشار که برای مصارف صنعتی و صنعتی ساخته شده است، برای ماشین آلات کارخانه و صنعتی به شدت توصیه می شود.

برای استعلام قیمت شیلنگ فنردار روغن کلیک کنید

شلنگ فنری به شلنگ تلفنی نیز در بازار شناخته‌شده است زیرا ظاهر آن شبیه به سیم تلفن می‌باشد و در ابعاد بزرگ و همانند فنر می‌باشد. این نوع شلنگ در کارهای ساختمانی نظیر دکوراسیون، مکانیکی، کارگاه‌های کارواش و… مورداستفاده قرار می‌گیرد. همچنین از این نوع شلنگ‌ها در ماشین‌آلات سنگین نیز استفاده می‌شود.بهترین جنس برای این شلنگ‌ها از پلی اورتان می‌باشد که دارای انعطاف‌پذیری بالا بوده و است. شلنگ‌های فنری با کوبلینگ اتصال در بازار عرضه می‌شوند و بنابراین باید در هنگام خرید نیز باید به جنس کوبلینگ آن توجه داشت.

مشخصات شیلنگ فنردار روغن

جنس PVC
شفاف
سایز ۱/۲ به بالا

خرید شیلنگ فنردار روغن

برای خرید شیلنگ فنردار روغن دو نکته مهم است فشار و همچنین ویژگی های بنیادین موادی که قرار است از شیلنگ عبور کند مدنظر داشته باشیم همچنین می توانید برای خرید شیلنگ فنردار و انواع آن به فروشگاه پاور صنعت مراجعه کنید و می توانید قبل از خرید می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

نکات مهم در ارتباط با شیلنگ فنردار روغن

لطفاً از اتصالات برای آب بندی سطح بیرونی شلنگ استفاده نکنید. این ممکن است منجر به ترکیدن یا خارج شدن از شلنگ شود.
وقتی سیم فنر را می برید مراقب باشید دستتان آسیب نبیند، زیرا ممکن است سیم فنر از سطح مقطع شلنگ بیرون بزند.هنگامی که سیم فنر بیرون آمد، آن را به طور مرتب با نی نی برش دهید.
در صورت شکسته شدن سیم فنر، بازگرداندن شکل آن غیرممکن است. لطفاً شلنگ جدید را جایگزین کنید.
بسته به شرایط استفاده، در صورت انتقال روغن، شیلنگ ممکن است سخت شود.
از نظر مقاومت شیمیایی، لطفاً به “داده های مقاومت شیمیایی” مراجعه کنید.