تهران خیابان امیر کبیر کوچه ناظم الاطباء جنوبی نبش کوچه کتانه پلاک ۳۱ واحد ۴

۱۰ برند شیلنگ هیدرولیک | بهترین شیلنگ هیدرولیک | پاور صنعت

شیلنگ هیدرولیک اساساً وسیله مهمی برای سیستم هیدرولیک است که برای انتقال گرما و نیرو به ماشین آلات تغذیه شده توسط سیالات هیدرولیک استفاده می شود.بنابراین انتخاب برند شیلنگ هیدرولیک مناسب نیز بیشترین اهمیت را دارد.در این مقاله از پاور صنعت به بررسی کامل ۱۰ تا از بهترین برندهای تولید کننده شیلنگ هیدرولیک در جهان می پردازیم با ما همراه باشید.

برای استعلام قیمت بهترین برندها شیلنگ هیدرولیک 

Parker Hannifin Corp

پارکر پیشروترین برند شیلنگ های هیدرولیک در ایالات متحده است و می تواند نقش مهمی در مارک های شیلنگ هیدرولیک در سراسر جهان ایفا کند. پارکر یکی از بزرگترین شرکت های شلنگ هیدرولیک در سراسر جهان است و می تواند معیار صنعت در صنعت شلنگ های هیدرولیک باشد.پارکر یک برند آمریکایی شلنگ و هیدرولیک است و اگر در ایالات متحده هستید می توانید توزیع کنندگان شلنگ هیدرولیک آنها را به راحتی پیدا کنید. شیلنگ و هیدرولیک آمریکایی نیز در سراسر جهان محبوب است و کیفیت و سهم بازار راضی‌کننده‌ای است.پارکر در تلاش است تا به برند شماره 1 شلنگ هیدرولیک در ایالات متحده تبدیل شود و در اینجا مجموعه های شلنگ هیدرولیک پارکر در بسیاری از کشورها وجود دارد، به طوری که شلنگ هیدرولیک پارکر در حال حاضر معروف و محبوب است.

Eaton Corp

ماموریت ایتون بهبود کیفیت زندگی و محیط زیست از طریق استفاده از فناوری ها و خدمات مدیریت انرژی است. ما راه‌حل‌های پایداری ارائه می‌دهیم که به مشتریان خود کمک می‌کند تا به طور موثر برق، هیدرولیک و نیروی مکانیکی را مدیریت کنند – ایمن‌تر، کارآمدتر و قابل اطمینان‌تر. درآمد ایتون در سال 2020 17.9 میلیارد دلار بود و ما محصولات را در بیش از 175 کشور به مشتریان می فروشیم.

Gates Corp

Gates Corp. همچنین یکی از بهترین مارک های شیلنگ هیدرولیک در ایالات متحده است، آنها می توانند راه حل های خوبی برای انتقال قدرت مایع هیدرولیک، با تغذیه شیلنگ هیدرولیک ارائه دهند. شیلنگ های هیدرولیک آنها می تواند محصولات ساخت و ساز باشد.

Gates Corp. همچنین در تحقیق و توسعه مداوم و فناوری شیلنگ های هیدرولیک با کیفیت بالا حرفه ای است تا با استانداردهای بین المللی شلنگ های هیدرولیک مطابقت داشته باشد. چه ساخت تجهیزات اصلی و چه نگهداری از شیلنگ های هیدرولیک در بازار پس از فروش، می تواند شرکت های شلنگ های هیدرولیک را در هر صنعتی کارآمدتر، مولدتر و سودآورتر کند.

Manuli Hydraulics

برند معروف جهانی شیلنگ هیدرولیک – Manuli Hydraulics می تواند دامنه انتخاب شلنگ های هیدرولیک شما را گسترش دهد، آنها می توانند طیف کاملی از شیلنگ ها، اتصالات شلنگ های هیدرولیک و همچنین تجهیزات مونتاژ شلنگ های هیدرولیک را ارائه دهند.در مانولی هیدرولیک، می توانید خدمات شلنگ هیدرولیک کامل را دریافت کنید، از سفارش شلنگ هیدرولیک تا مونتاژ شلنگ هیدرولیک، می توانند برای ساخت پروژه هیدرولیک شما به خوبی عمل کنند.

Goodyear Hose

Goodyear Hose همچنین برند بزرگ شیلنگ هیدرولیک است که در فوریه سال 1948 توسط موری و جکی جاکوبز در سنت پترزبورگ، فلوریدا تأسیس شد. شیلنگ گودیر یک شرکت شلنگ هیدرولیک قدیمی با سابقه طولانی است.آنها می توانند طیف گسترده ای از محصولات لاستیکی صنعتی را به شهرها و شهرستان های همجوار ارائه دهند. اگر به دنبال “شرکت شلنگ های هیدرولیک نزدیک من” هستید، Goodyear می تواند نیازهای شما را برای تهیه شیلنگ های هیدرولیک برآورده کند.

Bridgestone Hose Power

بریجستون هوز پاور نیز یکی از شرکت های بزرگ شلنگ های هیدرولیک است که در ایالات متحده واقع شده است. برند شلنگ هیدرولیک بریجستون اگر در ایالات متحده بودید می تواند خدمات قابل اعتماد تعمیر شلنگ در محل را به شما ارائه دهد.و خدمات تعمیر شیلنگ هیدرولیک سیار نیز برای تعمیر و نگهداری منظم شلنگ هیدرولیک شما مناسب است و تعویض شلنگ هیدرولیک با هر اندازه و مشخصاتی برای شما بسیار آسان است.ما همچنین تولید کننده شلنگ های هیدرولیک هستیم تا شیلنگ های هیدرولیک OEM کاملاً مجهز و مجهز به بریجستون را ارائه دهیم و البته می توانیم شلنگ های هیدرولیک مورد نظر شما را تولید کنیم و برچسب خصوصی شما را روی خط لوله شلنگ هیدرولیک چاپ کنیم.

Kingdaflex Hydraulic Hose

Kingdaflex تولید کننده شیلنگ هیدرولیک پیشرو در چین است، ما می توانیم تمام شیلنگ های هیدرولیک و همچنین راه حل های شلنگ هیدرولیک کامل را برای پروژه هیدرولیک شما ارائه دهیم.اگر به دنبال تامین کنندگان شیلنگ هیدرولیک حرفه ای در چین هستید، Kingdaflex بهترین انتخاب شما خواهد بود.ما شیلنگ هیدرولیک با کیفیت بالا را به صورت عمده با قیمت مناسب ارائه می دهیم تا از تجارت عمده فروشی شلنگ هیدرولیک شما پشتیبانی کنیم.

Dunlop Hiflex

فهرست مطالب

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *