تهران خیابان امیر کبیر کوچه ناظم الاطباء جنوبی نبش کوچه کتانه پلاک ۳۱ واحد ۴

شیلنگ فنردار از جنس PVC تولید شده است که دیواره آن توسط سیم فولادی گالوانیزه تقویت شده است که باعث می شود این شیلنگ در شرایط سخت و فشار کاری بالا تحمل بیشتری داشته باشد یکی از معروفترین انواع شیلنگ های فنردار شیلنگ فنردار آبنما است که دارای که شفاف است و بسیار سبک که این شفافیت باعث می شود که امکان مشاهده انتقال صحیح مواد و جلوگیری از بلوکه شدن آن ها مطمئن شد.سایز این مدل شیلنگ ها از سایز ۱/۲ شروع می شود و تا حدود سایز ۳ اینچ یا بالاتر می باشد.شیلنگ فنر دار آبنما در مصارف دیگر همچون انتقال مواد شیمیایی مواد غذایی مواد اسیدی و حتی شوینده ها به کار برده می شود. شلنگ فنری به شلنگ تلفنی نیز در بازار شناخته‌شده است زیرا ظاهر آن شبیه به سیم تلفن می‌باشد و در ابعاد بزرگ و همانند فنر می‌باشد. این نوع شلنگ در کارهای ساختمانی نظیر دکوراسیون، مکانیکی، کارگاه‌های کارواش و… مورداستفاده قرار می‌گیرد. همچنین از این نوع شلنگ‌ها در ماشین‌آلات سنگین نیز استفاده می‌شود.بهترین جنس برای این شلنگ‌ها از پلی اورتان می‌باشد که دارای انعطاف‌پذیری بالا بوده و است. شلنگ‌های فنری با کوبلینگ اتصال در بازار عرضه می‌شوند و بنابراین باید در هنگام خرید نیز باید به جنس کوبلینگ آن توجه داشت.

مشخصات شیلنگ فنردار

جنس PVC شفاف سایز ۱/۲ به بالا

خرید شیلنگ فنردار

برای خرید شیلنگ فنردار دو نکته مهم است فشار و همچنین ویژگی های بنیادین موادی که قرار است از شیلنگ عبور کند مدنظر داشته باشیم همچنین می توانید برای خرید شیلنگ فنردار و انواع آن به فروشگاه پاور صنعت مراجعه کنید و می توانید قبل از خرید می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

نکات مهم در ارتباط با شیلنگ فنردار

لطفاً از اتصالات برای آب بندی سطح بیرونی شلنگ استفاده نکنید. این ممکن است منجر به ترکیدن یا خارج شدن از شلنگ شود. وقتی سیم فنر را می برید مراقب باشید دستتان آسیب نبیند، زیرا ممکن است سیم فنر از سطح مقطع شلنگ بیرون بزند.هنگامی که سیم فنر بیرون آمد، آن را به طور مرتب با نی نی برش دهید. در صورت شکسته شدن سیم فنر، بازگرداندن شکل آن غیرممکن است. لطفاً شلنگ جدید را جایگزین کنید. بسته به شرایط استفاده، در صورت انتقال روغن، شیلنگ ممکن است سخت شود. از نظر مقاومت شیمیایی، لطفاً به “داده های مقاومت شیمیایی” مراجعه کنید.