تهران خیابان امیر کبیر کوچه ناظم الاطباء جنوبی نبش کوچه کتانه پلاک ۳۱ واحد ۴

شیلنگ هیدرولیک شش لا سیم

بدون دیدگاه

به دلیل نوسانات قیمت برای خرید و استعلام شیلنگ هیدرولیک شش لا سیم می توانید با شماره ۰۹۱۲۱۳۴۶۰۶۲ تماس بگیرید و همچنین برای مشورت و اطلاعات فنی انواع شیلنگ با کارشناسان فروش پاور صنعت از طریق واتساپ در ارتباط باشید تا خرید مطمئنی را داشته باشید.

توضیحات

عملکرد شیلنگ هیدرولیک شش لا سیم

شیلنگ هیدرولیک شش لایه سیم یک نوع شیلنگ هیدرولیک است که دارای ساختار مقاوم و پر قدرت است. این نوع شیلنگ با استفاده از شش لایه سیم فولادی تقویت می‌شود که به آن انعطاف پذیری و قدرت بالای باربری را می‌بخشد. شیلنگ هیدرولیک شش لایه سیم، یک راه حل قوی و مطمئن برای انتقال فشار و سیال در سیستم‌های هیدرولیک است.

شبکه تقویت شده در این شیلنگ به استاندارد SAE 100R15 تولید می‌شود که گزینه‌ای مناسب برای کاربردهای صنعتی و ساختمانی است. این استاندارد تضمین می‌کند که شبکه تقویت در برابر فشار و خوردگی مقاوم باشد و عملکرد قابل اطمینان را در طول زمان حفظ کند.

مشخصات فنی شیلنگ هیدرولیک چهار لایه سیم بستگان به نوع و برند آن متغیر است. عوامل مانند قطر داخلی و خارجی، فشار کار، دمای کار، جنس لایه تقویت و ضخامت پوشش خارجی از جزئیاتی است که در این مورد باید بحث شود.

اگر به دنبال شیلنگی هیدرولیک با استحکام و انعطاف پذیری بالا هستید، شیلنگ هیدرولیک شش لایه با استاندارد تولید SAE 100R15 از تولیدات ماست. با ساختار متناوب چهار و شش لایه سیم فولادی مارپیچ و تقویت کششی، این شیلنگ به طور قابل توجهی در برابر ضربه و شک فشار مقاومت دارد. فشار کاری ثابت آن نزدیک به 420 بار است، که این محصول را به گزینه‌ای مناسب برای ورود به سیستم‌های هیدرولیک صنایع، معادن، کشاورزی و تجهیزات میدان نفت تبدیل کرده است.

ما اطمینان می‌دهیم که شما با استفاده از شیلنگ هیدرولیک شش لایه 100R15، عملکرد بسیار قوی و پایدار خواهید داشت. با قابل استفاده بودن در سطوح فشار ثابت 420 بار در تمام سایزها، این شیلنگ انتخابی مناسب برای نیازهای هیدرولیک شماست.

 

 

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیلنگ هیدرولیک شش لا سیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *