تهران خیابان امیر کبیر کوچه ناظم الاطباء جنوبی نبش کوچه کتانه پلاک ۳۱ واحد ۴

شیلنگ هیدرولیک دولا سیم

بدون دیدگاه

به دلیل نوسانات قیمت برای خرید و استعلام شیلنگ هیدرولیک دو لا سیم می توانید با شماره ۰۹۱۲۱۳۴۶۰۶۲ تماس بگیرید و همچنین برای مشورت و اطلاعات فنی انواع شیلنگ با کارشناسان فروش پاور صنعت از طریق واتساپ در ارتباط باشید تا خرید مطمئنی را داشته باشید.

توضیحات

شیلنگ‌ هیدرولیک دولا سیم یا همان دو ولایتی، به صورت تخصصی برای انتقال نیرو و سیال هیدرولیک در انواع ماشین‌آلات، تجهیزات صنعتی، و سیستم‌های هیدرولیک استفاده می‌شوند.

مزایای شیلنگ‌ هیدرولیک دولا سیم

1. مقاومت بالا:

دو لایه سیم در شیلنگ، باعث افزایش مقاومت و ایمنی آن در برابر فشارهای بالا می‌شود.

2. انعطاف‌پذیری:

هر چند دو لایه سیم از جمله شیلنگ‌های سخت‌تر هستند، اما به‌طور کلی هنوز انعطاف‌پذیری خوبی دارند.

3. طول عمر بالا:

به دلیل مقاومت بیشتر، شیلنگ‌های هیدرولیک دو لایه معمولاً دارای عمر طولانی‌تری هستند.

4. مناسب برای کاربردهای حرارتی:

شیلنگ‌های دو لایه در مقابل تغییرات حرارتی مقاوم‌تر هستند و برای کاربردهای حرارتی مناسب هستند.

5. کاهش احتمال نشت:

معمولاً با انتخاب مواد مناسب و اتصالات صحیح، احتمال نشت در اتصالات شیلنگ‌های هیدرولیک دو لایه کاهش می‌یابد.

شیلنگ‌ هیدرولیک دولا سیم یک شیلنگ فشار قوی دولایه‌ای است که در تجهیزات صنعتی، کامیون‌ها، خودروها و تجهیزات هیدرولیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سه بخش مهم شیلنگ‌ هیدرولیک دولا سیم

لوله داخلی:

این بخش ازشیلنگ‌ هیدرولیک دولا سیم مقاومت بالا به روغن و مایعات مختلف مانند مواد نفتی دارد و نقش اصلی آن حمل و انتقال سیال هیدرولیکی با فشار بالا است.

لایه کاور بیرونی:

این بخش بیرونی شیلنگ‌ هیدرولیک دولا سیم مقاوم در برابر آب و هوای مختلف، فرآورده‌های نفتی و سایش است. این لایه حفاظتی در برابر زیان‌های محتمل از عوامل خارجی مانند خراشیدگی و تأثیرات محیطی مهم است.

لایه تقویتی:

این بخش شیلنگ‌ هیدرولیک دولا سیم متشکل از دو لایه سیم فولادی بافته شده با کششی بالا است. این لایه تقویتی باعث مقاومت و استحکام بالای شیلنگ در برابر فشارهای هیدرولیکی و تحمل نیروهای کششی و فشاری می‌شود.

استفاده از این شیلنگ‌ هیدرولیک دولا سیم، به خاطر مقاومت آن در برابر فشار زیاد و سایش، در محیط‌های کاری مختلف مانند صنایع، کارخانجات، ساخت و ساز و معدن بسیار مناسب است. این شیلنگ قادر است مایعات هیدرولیک مبتنی بر نفت و آب با فشار بالا را بدون ایجاد گرما و نشت بیش از حد، به طور روان و آزادانه از لوله داخلی عبور دهد.

شیلنگ‌ هیدرولیک دولا سیم با اندازه‌ها و فشارهای مختلف از 3/16 اینچ تا 3 اینچ و با فشار کاری بین 50 بار تا 415 بار در دسترس هستند. شما می‌توانید برای تهیه و یا سفارش این شیلنگ‌ها با شرکت پاور صنعت تماس بگیرید و اطلاعات دقیق‌تری را از آنها دریافت کنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیلنگ هیدرولیک دولا سیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *